Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Monday, 13 July 2015

Berbuka Dengan Goreng Pisang Cheese

Salam.
Tahun ni tak tau lah apesal, mengidam betul goreng pisang cheese ni tiap kali nak berbuka...

Lapan keping Rm 4....tak tahulah mahal ke murah, janji sedap! Hehe (n_n)


P/s: cepatnya masa berlalu, dah nak raya dah kan.. :)

3 comments:

Shafiq said...

Terasa lapor Plak Tengok..Nasib Puasa :D

shafiqhashim.blogspot.com

eima said...

alahai ... org gemar cheese dan manis mmg sedap ... klu org cam aku ni tekak org kampung ... tak sedap .... hehehe dah penah try ... ke kedai yg jual tu yg tak sedap ni .... hahahahaha

hidayu ayumie said...

berbaloi la kalau sedap
sini ssh btl nak cr
tapi kalau jmp mmg tak lepas la nak beli pomn