Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 1 July 2015

Hebat Gila Magic Seorang Bapa (Funny)

Salam.
Masa kecik-kecik dulu, abah aku suka tunjuk magic kat aku. Konon-konon syiling boleh keluar daripada belakang telinga dia lah....telan duit syiling pastu keluar daripada siku lah..dan macam-macam lagi magic yang buat aku rasa...

"Fuyoooo!! Hebak gila muu nih~~~~"

Hahahaha! Tapi bila dah besar, owh damn! Aku tertipu rupanya. Hahaha :p Btw, aku teringat balik pasal ni sebab aku terjumpa video ni.


Video ni tentang seorang bapa yang telah membuat 'magic' makan lipan. Haaa ngkau, hardcore gitu kan, makan lipan katanya. Anak dia pun punyalah kagum dan terkejut gila tengok bapak dia makan lipan. Hihihi, cute gila! Jemputlah tengok ya, kalau tak boleh bukak, klik SINI

P/s: semoga korang dapat belajar teknik buat magic ni kat anak-anak~ Haha :D

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sangat hebat

eima said...

balik karang la ai tgk kat rumah ...

Diana Rashid said...

sama macam suami akak la..magik telan syiling.last2 syiling keluar kat hidung...bila ank buat tau gelabah sebab anak betul2 sumbat syiling dalam mulut..ahahah

Razfira said...

hahaahahhahhaha anak dia punya expression muka mmg terbaik

hidayu ayumie said...

pc ayu xleh nak tgk plak
heheheh tapi tula dulu tgk org buat magic mmg suke sgt
walau tahu bnd tu tipu tp still kagum
macam mane dia boleh tipu tuu