Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Monday, 3 August 2015

Hey, sedapnya awak! Macam Nutella :D

Salam.
Yeayyy! Aku dah jumpa kembar Nutella!!!


Lama tau aku mengidam Nutella, setiap kali ambil, mesti letak balik sebab terasa regenye mahal. Seingat aku memang aku tak pernah beli Nutella, pernah rasa pun sebab pow roomate. Hahaha! Sedap gila...

So, hari tu adik aku balik kedai bawak benda ni. Aku pun pow lah beliau, mintak sikitttttt~~~ sekali, WAH, SEDAPNYAA!! Macam Nutella~~~ hahaha

Rasa dia lembutttt, tak manis sangat dan creamy. Entah, sedaplah yang penting. Aku suka! Ada dua perisa, yang aku beli ni Milky, lagi satu Hazelnut. So, jom lah rasa beramai-ramai. Produk baru daripada Delicia Gardenia. Rege dia Rm6.90. Aku beli dekat kedai runcit biasa je. Nyum~nyum! 

P/s: taip entry sambil makan dengan roti keping. Sedap! Hehe

5 comments:

aisy haiqal said...

ni produk baru kan...sebab smlm beli roti de iklan pasal ni...okeh pas ni kita pulak boleh try..anak2 suka makan nih...

POJIEGRAPHY BLOG said...

Kena try ni!

Raz said...

lagi murah dr nutella yeaa

Nadia Johari said...

wah produk terbaru ke..macam sedap je nengoknya

hidayu ayumie said...

kan..
ayu rasa sedap ni lagi
sbb dia xmanis mcm nutella
hehehe