Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 26 August 2015

Setiap kereta mesti ada 'Ekspresi Muka' dia masing-masing :D

Salam.
Hahaha..ini sangat best! Aku ingat aku sorang je yang suka imaginekan muka-muka kereta ni camne, rupanya orang lain pun sama, siap lukis lagi imaginasi muka kereta-kereta ni...Jom layan!


 
Hahaha...certain yang lawak ada yg siap macam vakum pulak tu. Hahaha, yg misai tebal tu dah macam Mr. Potato Chip dah aku tengok, hahahahaha~ mohon siapa2 yg rajin buat untuk muka kereta tempatan pulak ye...lawak lah benda ni..hihi (n_n)


4 comments:

Nadia Johari said...

hahaha..comelnyaa

anajingga said...

ok lynn memang kelakar haha :)

eima said...

byk dah entry ko dik aku tak sempat baca nanti ai bc 1-1 ye ....

memang aku suka tengok dan bygkan muka keta .... hahahaha

ENA said...

Ala..kete mahal3 je ada ekspresi muka ni..hehe

Lyn, done follow awak #551

Salam ukhuwah