Happy Three Friends

Miss Money

Monday 25 August 2014

FashionValet untuk kaki WINDOW shopping online :D


Salam... :D
Hahaha..di kala-kala aku dah boring dengan baju-baju yang ada di Zalora, sebab hari-hari aku ushar, aku terjumpa pulak page baru ni yang aku rasa boleh tahan design-design bajunya. Jom ushar!



Sangat teruja bila jumpa page ni, sebab design-design baju dia rasa macam fresh dan unik. Bab harga pulak memang mahal lah, tu sebab aku khaskan entry ni untuk yang suka window shopping secara online je. Hahaha berfaedah sungguh hobi seperti ini. Jom ushar baju pulak! :D

Paling best bila di FashionValet ni ada koleksi baju kurung dan dress tema hitam putih. Very elegant dan cool tau~

Anggerik Modern Kurung with Black SarongOrkid Modern Kurung with White Sarong

Ini pulak design yang aku rasa best dan unik :D

Dhalia Kurung Modern in PurpleThe Aralia Suit in Blue


FashionValet juga ada koleksi baju sutera dan batik yang harganya bermula daripada Rm 750.oo...yaa, begitu gigih lah dan mati lah kalau aku nak membelinya~ tapi memang sweet dan comel-comel belaka warna baju dia, macam macaroon gitu~ :


Double Layer Kurung in Light Yellow


Boatneck Kurung in Pink
Aku minat betul dengan yang ini...manis sungguh warna dia tu..bak mai 750 kat aku weh~ Haha :p

Baju Kurung Khadija in Turquoise and White

Baju Kurung Maryam in Light Green and Pink
Ini pun cair gak aku tengok...lembutnya warna hijau dia...susah nak cari baju warna hijau lembut macam ni sekarang, majority banyak warna emerald green dengan hijau biru yang macam turqoise tu je..wuwu ni pun cecah Rm 700 lebih gak ni..haha

Baju Kurung Maisara in Peach and Grey


Baju Kurung Maisara in Turquoise


Yaaa...okay cukuplah...kalau korang nak tengok lagi, boleh lah terus je pergi ke laman webnya iaitu FashionValet (klik). Jangan risau, banyak lagi fesyen-fesyen dan design yang ada, yang lebih murah harganya. Selamat berwindow shopping ya. Thanx sudi singgah sini (n_@)


p/s : window shopping memang menjadi terapi untuk aku...walaupun secara online~ Haha

***************************************

Berminat nak review produk / servis anda di blog saya?
Klik sini untuk maklumat lanjut


5 comments:

ct cheery said...

hahah..kalo cheery suka cuci mata ja..tak mampu nak beli 700/800 lebih..perghhh stngah gaji tu harga huhu

eima said...

SEB BAIK TAK MINAT SHOPPING2 .. KLU BOLEH TERJEBAK .. OFFLINE PUN AKU TAK SUKA TAMBAHAN LAGI ONLINE .. DASAR KEDEKUT

nuyui a.k.a miss YUI said...

HUHUH TGK PUN JADILAH..CUCI MATA =)

Unknown said...

jenuh mengorek tabung nak membeli nye..hehehe

Suria Amanda said...

Cantik2 design dia.....