Happy Three Friends

Miss Money

Friday 15 August 2014

Koleksi SYOMIR IZWA...aku tengah gila!


Salam...


Semuanya salah Zalora! Semenjak Zalora wujud, aku macam addicted cuci mata tengok koleksi-koleksi pakaian daripada fashion-fashion designer tempatan yang terkenal seperti Jovian Mandagie, Saiful Sin, Hatta Dolmat dan sebagainya...walhal selama ni aku tak amek port langsung pasal mereka. Really addicted you know, lepas tu aku akan tension sebab rege dia aku tak mampu nak beli. Semuanya salah Zalora! (hahaha...salah sendiri, nak salahkan Zalora pulak :p)

Baru-baru ni, actually sejak before bulan puasa hari tu, aku dah jatuh cinta dengan koleksi dress dan baju kurung daripada fashion designer yang bernama Syomir Izwa. Okay, mungkin jatuh cinta tu macam sopan sangat, kategori aku ni mungkin gila dah...hahaha..lagi gila sebab semuanya cecah Rm 500 ke atas..mau tak stress aku dibuatnya :p

Ini koleksi baju raya tahun 2013 (zaman di mana aku belum tahu kewujudan beliau nih..haha)

Simple tapi sangat-sangat cantik. Tadi aku duk belek-belek koleksi dress dan baju kurung hasil ciptaan dia, memang always sweet! Beliau pandai bermain dengan corak geometri dan colors.

Ini pulak koleksi baju raya tahun ni...aku mengidam jelah nak beli sebab regenye semua Rm 460...huhu~


Lagi menyakitkan mata aku, koleksi dress-dress ciptaan beliau pun boleh tahan sweetnya...urghh~


Haa...ini harga dia Rm650

Ini pulak murah sikit lah harga dia Rm500...wuwu aku suka yang belah kanan tu..comelnya baju diaa~~

Ini Rm450...murah sikit sebab takde seluar kan..hehehe

Overall, aku rasa Syomir Izwa punya koleksi sangatlah sweet-sweetnya pun adoi~ soft pastel gitu..bila lah aku nak dapat beli ya..uhuk-uhuk...


one day darling~~one day~~eh! Eh..tapi aku nak jugak beli baju Jovian dan Saiful Sin...camne nih? Hahaha...

p/s : ini adalah ketagihan yang berbahaya..nasib aku sedar diri yang aku ni takde duit..kalau takk~~ish3..


1 comment:

Unknown said...

okay, sila jangan hasut saya sekali ye..

tapi kan, nampak cantik lah..
hahaha!