Happy Three Friends

Miss Money

Friday 29 August 2014

Quick Updates! Latest Pillow Design :D


Salam... :D


Yaa...aku dah jarang betul update pasal bantal handmade aku kat blog sekarang ni. Kemalasan melanda-landa u'olls~~ So, ini quick updates tentang design-design dan hasil bantal handmade aku yang dah aku buat selama sebelum raya tahun ni. Jom tengok :D

1. 'Meow' what you're like!

2nd Batch Meow (harga bermula daripada Rm 50)

Meow jenis ini, anda boleh request meow tu nak pegang apa. Kalau yang ini, boyfriend customer tu suka something yang macam bertukang-tukang dan bengkel macam tu, so beliau request meow tu pegang something yang ada kena-mengena dengan minat boyfriend dia tu. Jadi, aku suggest lah meow pegang toolbox dan barang-barang tersebut. Itulah hasilnya :D

2. Two is better than One

Doublelove Pillow (Rm 90)


3. Give them the REAL PRESENT !!

 
Present Box Pillow (Rm 55)

4. Baju baru untuk Miko-miko :D

Wedding Miko-miko (harga berbeza mengikut dress miko-miko)
Haaa okay tu je aku rasa..lain semua design yang dah sedia ada dalam album aku. Okay selamat menyambut hari kemerdekaan ya :D Kalau berminat nak cuci mata lagi, boleh lah terjah Facebook online business saya di :


p/s : Cuti 2 hari :)

3 comments:

anys nadhilah said...

comel gila !! hehe

Suria Amanda said...

Wah...knp SA x tau Lynn meniaga bantal ni..comel sgt tau....

Unknown said...

semua cantik2..pandai ye...