Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 5 November 2014

Hadiah Hari Jadi Yang Tertunda...


Salam.

\(n_n)/




Agak ngeri di situ! Hahaha, tapi aku sukaaaa sangat!! Dia sangat memahami aku yang sangat sukakan koleksi buku FIXI ni, tapi sayang duit nak beli. Haa..amek kau sekali 5 terus dia bagi. Puas aku membacanya lepas ni!! Itu pun pilih nak baca yang mana satu dulu, punyalah susah, rasa nak je baca semua sekali serentak. Tamak haloba betul! Hahah :p

Terima kasih awak (n_n)

P/s : dia hadiahkan ini supaya aku dapat balik sumber inspirasi untuk kembali menyambung novel psycho aku semula yang dah pun tergendala lepas aku siapkan bab 1....hahaha baru bab 1 je pun~ tapi dah surrender dah malas nak sambung...Harap aku tak sia-siakan sumber inspirasi ini...haha :D

4 comments:

eima said...

ko tulis novel thriller ke dik .. ko mmg psiko la .... muka mak aihh manis betui tp otak boleh tahan gak le .. hahahahha

Aisya A. said...

wah bestnyaaa.. kalau cik abg sy mmg tak lah dia nk beli novel bagai ni.. katanya sebab novel sy berlambak lg tak baca.. dia bagi tak guna jugak. haha..

all the best yeee :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

wahh sukalah kak..dpt apa yg kt suka..ekekek..

Amanda Suria said...

Akak suka baca citer2 mcm ni tp tu la...la ni nk bacs novel pun xde masa