Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 15 September 2011

lelaki pakai mcm ni ajak korang dating? sanggupkah korang?? erkk... !

 
hah ! comel kan...ala2 korean style x? dah cukup jambu tak?
so, kalau dorang ajak korang g dating..korang nak ke xnak?
kalau aku err......memang belom sempat dia datang kat aku, aku dah lari dulu dah..haha
so, ade ke yg sanggup keluar dengan lelaki yg dress up mcm ni?
kalau dia kaya, aku rasa xmustahil kalau ade yg sanggup..alaa..dunia skang kan..
apa ada hal...hahaha

1 comment:

Nurrul said...

eRRR,,, tak taw nak ckp apee.. -,-