Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 8 September 2011

aku suka giler top up phone kena cukai !! serius !

haaa bagus ! bagus !
macam ni lah kan baru malaysia leh kaya...
rakyat miskin, orang lain yang kaya...
bagus !!
memang aku suka bila top up handphone pon kena cukai...
aku rasa tak sabar-sabar nak tggu 15 Sept ni..
duit raya aku ni memang banyak gak dapat tahun ni...
pening gak aku pikir camne ahh nak habezkan duit yg melambak ni...
akhirnya, bila dapat tau berita ni...
aku jadi sungguh gembira...
terima kasih sebab bagi aku jalan macam mana nak habiskan duit !

No comments: