Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 6 September 2011

Seni Yg Sgt Mengharukan

ok haritu aku ada bgtau aku nak update
tentang seni yang ada kat umah nenek aku
actually, dah berapa tahun aku ulang-alik ke kampung tu
beraya kat umah tu, baru this year aku perasan seni itu
itu pon lepas abg sedare aku yg tegur
kalau tak memang kitorg semua tak perasan
korg nak tau amende kan seni yg aku kata mengharukan tuu??
ok tgk dpd jauh dulu kay..hehe

nampak macam biase je kan??
sebab tu kitorang tak perasan...ok skg aku zoom sket...

ok nampak tak? nampak tak??
aku bagi clue skit lahh...
seni yang mengharukan tu berada di luar, bukannya di dalam..
dapat tak??
mesti korg macam ehh...apesal dia tampal pakai.............................??

YA ! lukisan tu ditampal dengan menggunakan koyok, tawu !
hahahaha....terharu tak??
aku bila tgk ni dengan sedara-sedara aku, memang terharu sungguh ! hahaha...
ni haa aku close up baek punye !
hahaha...aku cukup bangga dengan hasil seni yg kreatif lagi mengharukan ni..hihi
and time aku masuk bilik, aku terpandang lagi seni yg serupa dengan ini...

huhuhu....aku dah terharu sangat nih..
(ooOOO korang gelakkan ea ! tak baek tau...)
haha..aku gelak xpe, sebab aku cucu kepada nenek aku..haha
ok tu je..thank Q for reading this  :)