Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Tuesday, 6 September 2011

Anak Cheetah mati tepi jalan

 kitorang nampak time ondaway pergi beraya siang tadi...
abah aku yang perasan anak cheetah ni dah terbaring kat tepi jalan...
sanggup abah aku u-turn semata-mata nak tunjuk kat anak-anak dia ni tgk cheetah...
mula2 aku suspen gak, ye lah ingatkan cheetah hidup...haha
rupe2nye dah mati..anak cheetah...kesian~~
kitorg berhenti kat tepi jalan,
aku pon snap pic dpd dlm kereta je, ngeri pulak nak twun dekat2...:p
tapi serius cantik giler bulu dia !
 cuma yang aku peliknya, macam mana anak cheetah ni bleh ade kat sini??
errrr......mana mak dia ek???
(@_@) erk !
mak aku cakap ni kucing hutan...
kucing hutan kot, tapi cm ngeri je kalau ni betul2 anak cheetah....(-_-')
dan ok aku dah tau name menatang ni
cheetah + kucing hutan = cheetan ! kann...... :P hehe

3 comments:

adamainaa.com said...

skit hari lagi jumpa la makdia tu. haha.

adamainaa.com said...

tapi mcm kucing hutan je ni.

owner : Lynn said...

cheetah + kucing hutan = cheetan..haha