Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Friday, 2 March 2012

Entry Mereng Kerapu : Cantik ?


Hey ladies,
anda semua cantik !!


Bila ada lelaki yang cakap anda tak cantik,
secara depan-depan...


Itu semua tipu !!
Sebab lelaki buat macam tu untuk sengaja cari pasal,
dia nak kacau anda, 
dia nak menyakat korang...


 So ladies,
percayalah bahawa korang ni
memang cantik !


Bila ada yang memuji anda cantik,
ya, anda memang cantik !
Tapi, jangan bangga...
sebab kecantikan tu tidak bersifat selamanya...



Ladies anda semua sangatlahhh cantik, 
tapi kenapa masih ada yang tidak berpuas hati?
Opz..ada yang jeles dengan kawan baik sendiri,
sebab dia rasa kawan dia tu lagi cantik...
Aiyoo...


Ada yang dah memang cantik, 
tapi nak lagi cantik.....
Tak bersyukur namanya tu....



Cantik luar, cantik dalam...
Cantik lah semuanya,
kannn ?



Owh apa lah yang aku mengarut ni,
terima kasih ye sudi baca entry merapu ini.
Bye awek-awek yang cantik selalu,
dan untuk lelaki, ehem..ehem...
anda tidak cantik, 
tapi anda kacak...
ohoi~~~~

(semakin mengarut)
Bye~

(-_-')

6 comments:

^_^ Zaza Nur Iman said...

yes btl2..dan sebenarnya setiap ciptaan Allah tu cantik :)

narumi sakura said...

hahaha lynn ni kelakar la bile merapu >//<

nur fatinah mohammad shariff said...

ye. semestinya saya sangat cantik dan bersyukur. haha :D

sha my heart said...

memang semua org cantik.. =)

Nong Andy said...

hahaha..

carutan yg bermakna ni

paling pnting hati mesti cantik ye tak?

Lynn Damya said...

zaza, naru, fatinah, sha dan nong andy, u're rock girls ! stay beautiful in your own ways (n_n)