Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 21 March 2012

Koleksi kucing bertanda Heart-shape


Assalamualaikum and hi readers. Korang suka kucing tak?
Aku suka sangat kat kucing. Orang kata, kucing ni sangat
istimewa. Kenapa?


Sebab ia comel, dan mampu menurunkan tekanan darah kita.
Bila tengah ada masalah, memang aku cari kucing aku dan
main-main dengan dia. Tengok telatah comel dan manja
kucing tu boleh terus lupa kat masalah aku.


Kalau kita sedih or tengah menangis, kucing kita akan datang
dekat dan tidur dekat dengan kita, seolah-olah faham
kita sedang bersedih. Aku rasa hampir semua yang bela 
kucing pernah mengalami benda ni kan?


So, kali ni aku nak share kucing-kucing yang bertanda 'love'
di bulunya (tuan dia punya kerja) setelah melalui proses
heart-shaped-making. Benda ni macam trend di negara-
negara Barat sempena hari valentine. Jom kita tengok :







Comel kan kucing ada tanda bentuk love? Aku rasa macam nak
buat je kat kucing aku yang bernama Blackberry dan Oren tu..
Hahaha >_< !



Heart-shaped Accessories is COMING SOON !
 Untuk mereka yang gila aksesori comel sahaja !!



psst : Akan datang dalam masa seminggu lagi (n_n)




5 comments:

Shafiq said...

Comelnye...

Nong Andy said...

super comel :)

^_^ Zaza Nur Iman said...

adush...cute sangat tgk...erghhh...geram lah rasa nak je ambik2 semua kucing2 tu.. :)

kai said...

waaaaaaaaaa comel + stylo hehehehe

Lynn Damya said...

comel gila kannn shafiq, nong andy dan kai~~~ haha

za, kita bagi dua lahh, nak jugak~ haha :p