Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Monday, 6 April 2015

Kisah Aku & Popcorn Garrett Yang Mahal


Salam.


Ya! Siapa yang tak kenal dengan popcorn yang paling mahal di dunia ni. Popcorn yang mencecah ratusan ringgit~ Hahaha, memang aku akan fikir beribu-ribu kali kalau nak beli...TETAPI! Hari jumaat lepas....ibarat orang mengantuk disorongkan bantal...


Sebuah tin popcorn Garrett ini telah mendarat di meja aku. Bini bos aku kata, makanlahhh~ kawan dia bagi. Aku pun whoahhh!! Dalam hati, dapat jugak aku merasa popcorn mahal ni. Hihihihi~ Tapi, mula-mula aku snap pic dulu buat kenang-kenangan...

Yahooo!! Popcorn Garrett kini telah pun berada di dalam genggamanku!!

Hah dan akhirnya, ia memang betul-betul menjadi kenangan semata! Amekau~ Lepas snap pic hari tu aku terus bz siapkan kerja dan lepas tu balik. Means aku tak sentuh langsung lagi popcorn tu. Semalam aku cuti, budak-budak lain kerja. Dibantainya Popcorn Garrett mahal tersebut sehingga habis. Ouchhhh huhuhuhu!! Sungguh menyayat hati...huk huk huk... Tak dapat rasa popcorn mahal...wuwuwuwu :'( Rasa nak terpengsan sebab dengar popcorn tu dah habis...hahaha wuwuwu (dengan linangan airmata)

P/s : tapi kalau dah tertulis takde rezeki nak buat camne kan, hahaha.. T_T

3 comments:

Diana Rashid said...

sebab tu orang kata kalau rezeki depan mata jangan di tangguh2 jangan di lengah2..heheh

eima said...

laaa bini boss bg ko pesal budak lain yg mkn plak ni .... aduhai .. kesiannye ...aku br nk tau ape rasa popcorn tu .....

Razfira said...

uiks! banyaknya dia bagi!