Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 30 April 2015

Idea Photobooth Jimat Guna Tong


Salam.
Siapa sangka tong buruk boleh jadi secomel ini, kan? 




Kreatif + Rare + Jimat (itu yang kita perlu praktikkan di zaman GST ni haa~~) Selamat mencuba. Kalau tak untuk photobooth, buat hias-hias laman rumah pun seronok nih. Hehe (n_n)

P/s : jangan tersalah guna tong bekas bahan kimia pulak ye, naya kang :p


6 comments:

Sha My heart said...

Comelnya.
Rasa nak cuba je. Tapi tak nak ada unsur haiwan. Nanti kurang berkat.

Diana Rashid said...

cantik..nak buat macam ni ke nanti/..?

Aisya A. said...

hg buat la cmni nanti. hehe. sy mmg taknak photobooth2 bagai ni. :D

POJIEGRAPHY BLOG said...

Macam-macam dah konsep photobooth ni kan hahaha

nusha fasha said...

T wat tau.. ehehe

eima said...

TAOI KAN KLU BERBAKAT DLM ART BOLEH LA APPLY KLU .... NK SPRAY TONG CAT PUN BERBELANG GUANE ... HEHEHE

TP SEYES KREATIF ...