Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 28 April 2015

Masalah Blog - Apesal Ping Entry Tapi Tak Keluar Gambar Dan Tajuk???


Salam.
Okay, kemusykilan.

Soalan

Apasal bila aku ping entry dekat FB, dah tak boleh nak letak salah satu gambar yang ada dalam entry kita tu ea?

Sekarang bila aku ping je, ada dua option gambar je yang boleh letak iaitu Logo Google ataupun Profile Pic account Google kita tu. Apehal ek?? Tak semangat lah nak tulis dan ping entry macam ni, sebab bila ping entry...akan jadi macam ni je...

Siapa yang nak baca kalau macam tu??? T_T

Anyone knows why? Hope can explain to me why, sebab ping entry penting bagi aku. Blog aku tak popular, jadi dari situ lah aku nak dapatkan readers. Hmm...kenapa ya... :(




P/s: terima kasih pada siapa yang sudi bantu...

2 comments:

Unknown said...

susah jugak tu..akak pun tak tau apa puncanya..tak pernah alami masalah gini..

eima said...

ai pun tatau sbb ai tak terer dan reader tak byk dik