Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 17 July 2014

Baju Paling 'Garang' Yang Aku Ada...





Aku memang tak pakai baju ada tengkorak, kecuali yang ini. Baju T-shirt ini hadiah daripada dia. Sekali pandang je terus dia beli baju ni untuk aku. Dia memang dah lama kenal aku dan tahu aku siapa dan macam mana...

Dia cakap kat aku, dia 'nampak' aku pada design t-shirt tu...

Hehehe...tepat sekali!

;)

Itu memang aku...aku yang lagi satu..



(hahaha..garang sangat lah konon baju nya tu~~~ :p)


2 comments:

Amanda Suria said...

Kot ada yg nk ngurat sure x jd....hihihihi

eima said...

ni bila nk tayang muka ephyra ni ..asek selindung je la budak ... hisshhhh