Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 3 July 2014

Design Doodle Raya & Wallpaper Raya 2014 : Pelita


Salam. Alhamdulillah~design dah siap :D Doodle pertama sempena raya tahun 2014 ni, aku mulakan dengan doodle pelita.Untuk doodle, semuanya berformat PNG ya :) Kalau ada yang menarik hati korang, dipersilakan ambil ya. Percuma untuk kegunaan peribadi, terima kasih :D

Doodle Pelita Raya

~Pelita hijau~

~Pelita biru~


~Pelita emas~


~Pelita merah jambu~



Haa korang boleh gunakan doodle tersebut mengikut kreativiti korang sendiri ya. Okay, ini pulak design wallpaper raya yang menggunakan doodle pelita kat atas tu, maka jadilah ia seperti ini :

Wallpaper raya #1

Wallpaper raya #2

Wallpaper raya #3


Opz, sorry just ada dalam bentuk landscape panjang macam tu je, haha dan ada 3 warna saje... :p Maaflah, aku rasa designnya simple..haha~ Okay, itu lah design-design hari raya yang ada setakat ni. Korang doa-doakan lah aku rajin untuk buat yang seterusnya. Hahaha...

Okay lah, terima kasih pada yang sudi ambil (n_n) Mohon backlink ke blog aku ya. Thanx! ;)


p/s : owh ya, kalau korang dah siap-siap edit tu, pe kata share kat aku, nak tengok juga hasil karya korang tu..hehe :D


2 comments:

eima said...

nanti nk amik jg nk edit guna crop photoshop tu tempek gambo diri sendri kat wallpaper tu

Hafiz said...

pinjam wallpaper pastu letak kat website...


http://halocar.net/