Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 3 July 2014

Beraya dengan Dress Labuh?? Kenapa tidak :D


Hoyeah ! Hoyeah ! Entry baju raya lagi \(n_n)/ Hahaha...kali ni tentang dress labuh pulak. Even ramai yang masih setia dengan berbaju kurung untuk berhari raya, tetapi ramai juga sebenarnya yang dah pun beraya dengan dress labuh macam kat bawah ni. Ayu dan sopan-santun gitu~ hehe


 

Ramai yang takut nampak terlalu glamour untuk pakai baju ni pada pagi raya di kampung, sebab takut orang kampung kata kita ni retis~ 

Hahaha...sebenarnya tak pun jika anda bijak memilih rona warna dan corak dress tersebut. Kalau nak nampak simple, boleh gayakan dress labuh yang plain dan berwarna gelap...kalau nak nampak awet muda ala-ala remaja sikit, boleh ambil dress labuh yang bermotifkan bunga-bunga dan berwarna cerah seperti pink lembut.


 

Bagi dress labuh yang bermotifkan hiasan manik dan bling-bling pula lebih sesuai, atau aku boleh cakap sangat sesuailah untuk dikenakan masa korang pergi open house rumah kawan-kawan or sedara mara kan~ (untuk efek glamour gitu..hehe)

Time tu boleh lah nak melaram sikit kan~ Nak-nak time dinner raya yang company or office kita anjurkan. Kenalah pakai glamour sikit. Dan kalau kita dah biasa sangat pakai baju kurung, time tu lah nak menunjukkan aura kelainan kita lah konon dengan mengenakan dress labuh yang memukau-mukau belaka :D


  

 


Sekarang pun dah banyak gila design dress labuh yang cantik-cantik dan unik, lebih-lebih lagi yang jual secara online seperti ZALORA yang memang dah tak asing lagi namanya dalam kalangan hijabista-hijabista sekalian :D Aku kalau pergi page ZALORA memang asyik teruja je lah sebab yelah, semua pakar fesyen dok 'ada' kat situ, so koleksi-koleksi dress yang dijual memang lah lain daripada yang lain tau!

So, kalau korang teringin nak try dress labuh untuk raya ni, dan dah terkenan dengan design-design dress labuh kat atas tu, meh lah kita beramai-ramai terjah koleksi DRESS LABUH Zalora ya sebab semua tu adalah koleksi Zalora. Banyak lagi design lain, rajin-rajinlah usha kalau berminat. Hehehe :)

Okay tu saje, terima kasih sudi singgah sini (n_n)


**************************************

Berminat nak review produk / servis anda di blog saya?
Klik sini untuk maklumat lanjut


5 comments:

eima said...

ai is pemalu nk pakai ... hahhaha
lg pun kerempeng aku ni haaaaaaa ... tak seswai hihihihi

dikkkk cam ne ek ...nk ajar kak guna pe ....

fieda said...

mmg ctk dress labuh ni..

safurara said...

kalau kurus,pakai apa pon cantik./

Unknown said...

suka jgak pkai dress ala-ala jubah gitu..snang srung terus xpyh skirt-2..hehe salam prkenalan..:)

ct cucubi said...

tahun ni kan trend dress jubah.. rambang mata tgk mcm2 design baru. sure raya tahun ni ramai yg melawo dgn dress labuh kn. ;-)