Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 30 September 2014

Jemput-jemput Kurma :D


Salam...:D
Wah kasihannya aku~~~~
Ini first time in my life makan jemput-jemput kurma..hahaha baru ku tahu kurma boleh ditambah ke dalam jemput-jemput. Hoho~ owh by the way, jemput-jemput itu adalah cekodok ye. Aku panggil jemput-jemput~ hehe..

Sumber Gambar

Kawan sekolah aku datang office tadi nak pick up bantal yang dia order, so dia bagi aku sekali jemput-jemput yang dia buat nih. Bila aku ngap satu, wah ada rasa manis-manis sikit. Sedap!

Ngap lagi! Kali ni aku belah dua, wahhh terdapat sesuatu yang sangat aku kenali, iaitu kurma!! Nice~~ nyum~nyum~ Thanx Dayah Miswan..sedappp...Sila buat lagi dan kasi aku lagi ye~ haha :p

Sumber Gambar
Korang nak buat?? Haa...sama je caranya macam buat jemput-jemput biasa, cuma tambahkan kurma, kalau nak resepi jemput-jemput kurma, sila klik SINI :)

Okay tu je, terima kasih singgah sini


5 comments:

Unknown said...

baru habis je kurma dalam peti sejuk tu..kalau idak boleh jugak buat..kena beli kurma la lepas ni..buat sarapan pagi sesuai ni..kan/?

eima said...

ni la juadah berbuka puasa fav laki ai .... hari2 die suruh buat ...
tak suka mkn kurma mentah ... buat cam ni sama jg khasiat die .... rasa die cam cempedak goreng puna de jg....

Miss Sasu said...

sedap!

nuyui a.k.a miss YUI said...

best gak tmbh kurma kan..hihi

saya tak tipu!!nina the mummy said...

sesaja click,nampak ice cream!!!