Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 23 September 2014

Koleksi Baru Hatta Dolmat di Zalora :D


Salam!
Hadoi..menyesal pulak rasanya sesajer pergi ushar Zalora tadi. Uhuk-uhuk, nangis tengok design baru daripada Hatta Dolmat ni. See~ aku dah terkenan dengan yang warna pink tu!! Arghhh~



Terus cepat-cepat aku terjah Zalora tadi, dan lihat baju pink yang menawan kalbu itu~

Hnssss...hnssss.....cantiknyaa !!!! Warghhhh !! Aku memang bajet-bajet nak beli dah baju kurung ni buat kahwin nanti sebab harga dia Rm200++ je kira okay lah kan. Tapiiii...bila aku check materialnya, alaaaaaa...jenis yang scratchable jersey lak...T_T isk..iskk...aku tak suka jenis kain boleh merenggang2 camni..wuwu...

Tapi, takpelah...aku tetap puas hati bila 'cuci mata' tadi sebab banyak gila design baru yang memang segar dan cantik! Jom tengok:

Ini pun cantik gak, warna diraja~ Pergh! Aku tak tau apesal sejak akhir-akhir ni aku amat tertarik dengan warna kuning..huhu~
Ini aku suka lengan dia yang tetiba lain tu, hahah~ tapi untuk memakai baju warna macam ni, haha lupakan je lah, sangat tak konfiden aku :p
Ini pun nice jugak!

dan ini yang paling ala-ala vampire sekali bagi aku, warna dark purple gitu~ hoHoho~ dah ngam dah nak kahwin pakai baju ni.


Tapi, material ia tetap scratchable jersey...wuwuwu T_T pendek kata, untuk koleksi Syawal ini, Hatta Dolmat menghasilkan design menggunakan fabric scratchable jersey semata..tapi, bagi yang berkenan, sila lah purchase di Zalora ye (n_n)

Kalau korang pertama kali nak membeli kat Zalora, haa boleh lah gunakan kod ini untuk nikmati diskaun :D



Okay tu saje, terima kasih sudi singgah sini :D

1 comment:

Unknown said...

cantik2 koleksinya..tapi akak muat ke?jamu mata je la..heheh