Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 10 September 2014

Baca Free Sample Novel FIXI secara online :D


Salam..(n_n)
Siapa peminat novel bergenre Thriller, aksi, psiko, seram, dan kejam....anda geng dengan aku! Aku sangat teruja bila dapat tahu pasal novel siri Fixi ni memang menerbitkan novel-novel bergenre macam ni. Sangat menepati citarasa aku yang tak reti sangat baca novel cinta. Haha :p

So, bagi yang rasa-rasa confuse nak beli novel yang mana satu, bolehlah klik link ini :


Kat situ, korang boleh pilih novel yang korang suka, dan baca free sample dan boleh juga baca review-review daripada mereka yang dah pun membaca novel tersebut. Okay, tu saje. Sekian :D


7 comments:

Unknown said...

sep! sama...xreti sangat baca novel cinta-cinta...dah muak dengan kahwin contact, cinta tiga segi, curang sana curang sini..penat..

fixi memang rasa dekat dengan diri sendiri and bahasa dia mudah. ringkas.

gantung best! kelabu dari author yg sama, nadia khan. sebab tu best.

Unknown said...

Lyn kat umah mesti banyak buku..boleh la buat perpustakaan comel..:)

Hafiz Hafizol said...

gimme five.. saya peminat novel fixi jugak... kekadang sampai tak tahu nak beli novel mana sebab banyak sangat yang best haha...


nak terjah website tu kejap. thanks !

eima said...

aku mmg suka baca novel thriller...dan epic ....

cam laksamana sunan and awanng ramli murshid nye karya ...
tp kadang2 la ... aku kan pemalas membaca

Unknown said...

Ada sesiapa berminat nak beli novel Fixi BISIK & KOYAK (Syaihan Syafiq) & CERPEN(Nadia Khan).harga boleh di runding.jika berminat boleh hubungi AMY-0142338645

Unknown said...

Kak Lin boleh try Dubook jugak! dan mocha mocha ink .

Hazlami said...

Betul tu laksamana sunan tu best