Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 11 September 2014

Hanie Soraya say Thanks kat aku??


Salam...:D
Adakah korang dah kenal si Hanie Soraya yang cantik dan molek ini? Ala~~yang nyanyi lagu 'Hingga Ke Hu~jungg Dunia ini~' tu..

Inilah Hanie Soraya

Awal-awal kemunculan beliau ni, aku ada ceritakan sikit pasal dia dan lagu pertama dia dalam entry ini. Saje je sebab aku memang minat lagu tu, dan aku tengok Hanie Soraya ni jenis-jenis yang cool gitu~ Hahah...

So, semalam aku nak cari ada satu entry ni dalam blog aku, tapi aku tak ingat apa tajuk entry aku tu. So, aku cari di google..tetiba ada satu link tu, daripada Hanie Soraya. Aku pun bukak lah....dan ternampak ini :


Haaa...kan aku dah cakap, Hanie Soraya say Thanks kat aku~ Hahaha...sebenarnya bukan bangga, tapi terharu. T_T ah, poyo kan aku ni. Sepak sikit boleh? Hahaha...

Apapun, aku sangat WOW bila melihat page dia tu, nampak banyak gambar-gambar dia yang memakai dress hasil rekaan pereka-pereka fesyen tempatan yang terkenal seperti Melinda Looi dan Syomir Izwa!! Ape????? Jom kita tengok :

Emel by Melinda Looi (Raya Collection 2014)

Hanie Soraya ni suara dia ala-ala Amy Mastura, tapi suara dia lebih besar daripada Amy Mastura, sedap! So, maybe sebab tu dia ditemukan dengan Amy Mastura dalam rancangan Musik-musik untuk nyanyi bersama :


Haa...baju kuning tu pun rekaan Melinda Looi (Emel) tau u'olls~



Cecilia Baju Kurung by Syomir Izwa

 


Coco Gervaise Baju Kurung by Jovian Mandagie

 

Haa...kannn....cantik-cantik semuanya (n_n) Okay, semoga terus berjaya dalam bidang kedoktoran dan nyanyian ya :D


p/s : terima kasih sebab terima kasih kat saya...sekarang ni dengar lagu Hujung Dunia ni, terasa seperti ada connection dengan beliau.. hahahaha ! POYO!

6 comments:

Mime MF said...

wahh..hehe seronok la tu..rs dihargai..hehe apa pun comel la hanez suraya..:)

Unknown said...

cantik orangnya..tinggi pulak tu..memang kena la pakai apa pun..

eima said...

perrrghhh hebat tu ....

dik ... bangga bangga tumpang bangga


tgh PHD ke hanez ni ..sore diee cool sebijik cam amy mastura memula tu ingat amy mastura

Zaza Iman said...

zaza baru kenal sapa hanie ni..hehe.. cntik orgnya.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

org cntik suara pun sedap..

wah tahniah gituu artis top ucap thnks..hihi

reenapple said...

Oh hai... lama tak terjah sini.

Wahhh.. aku tetiba excited tuk kau. Bila dah femes jgn lupa tau. Ehh :P