Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 9 September 2014

Rezeki Yang TERPertama hasil menulis blog :D


Salam...:D
Ya, aku tahu ramai yang dah dapat, malahan selalu pulak tu dapat, tapi...izinkanlah aku untuk bergembira kali ini, sebab ini adalah buat julung-julung kalinya aku akhirnya dah boleh cash out kan duit hasil iklan Nuffnang di blog aku ni...isk..isk..terharu rasanya dapat duit daripada menulis blog ni T_T

Sekian lama menulis, barulah dapat Rm 70 tu..haha Alhamdulillah (n_n)

Aku check semula, tarikh hari first aku dapat iklan CPUV adalah pada tarikh 3 September 2013...lepas tu, langsung takde sampailah iklan tu mula masuk balik dalam blog aku pada 10 Jan 2014..start awal tahun hari tu, sampailah sekarang, blog aku baru dapat sebanyak 40 iklan CPUV sahaja. Hahaha...orang lain dah beratus-ratus cik kak oi, blog kau masih bawah 50 iklan saje..haha

So, dalam masa 9 bulan ni, aku baru dapat cecah Rm 70..itupun banyak dibantu oleh CPUV berbanding iklan CPC...blogger lain dah siap dah boleh dapat sebulan Rm 50 dah..aku kena gigih lagi ni~ hahaha..

Okay tu je lah kisah rezeki saya pada hari ini..tunggu banyak sikit lah baru cash out~ :p 


4 comments:

sitirohaida said...

ALHAMDULILAH...TAHNIAH YE

Unknown said...

rezeki jugak.. alhamdulillah..
tahniah2. :D

semoga lepas ni dpt cpuv byk2 lagi.. hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..rezeki..

Hafiz Hafizol said...

wah tahniah... dah lepas beli 3 kampit beras nie hahaha