Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 12 October 2011

'Contest Daniel Adie : Sispa'


Gambar aku sedang bersenyum-senyuman
kiri senyuman palsu (senyum sbb ada org nk amek pic, kan palsu tu), 
dan kanan ialah tak palsu dan sangat ikhlas (maklumlah candid) hahaha...

Slogan Aku :
"Terkadang, senyuman palsu terukir apabila............
aku nak cover masalah aku daripada orang sekeliling aku. Aku nak pretend
yang aku ni takde masalah dan hidup chill saja. Perasan cool sangat kan.

(-_-') boleh x ayat macam tu?  tak retilah nk wat ayat best2...25 words kot..hehe

Dan dengan rasminya aku mengeTAGkan kpd 2 orang rakan blogger aku :

untuk maklumat lanjut pasal komen ni, sila klik SINI
senyum, tak perlu kata apa-apa~~ (n_n)

9 comments:

Mra Mastura said...

cute! hehe gudluck sis!

owner : Lynn said...

hehe...thank Q, gudLuq juga... :D

butterflyana said...

Good Luck, Awak!
:)

owner : Lynn said...

Butterflyana : thank Q juga... hehe :)

DanieL AdiE said...

Dear Lyn..

Thanx so much sebab join Contest Adie..

Appreciate it..

All the best..

miss kinah said...

dr contest sama..good luck :)

fatin la wep said...

bw here , gudluck yerr : )

c nana said...

gud luck! :D

ijat_asni said...

.the result may come soon, best of luck.

^______^