Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Saturday, 1 October 2011

sakit hati tp sayang??

pernah tak korang rasa marah
kat salah sorang ahli keluarga korang...tak kira ah sape...
korang rasa marah sangat
tapi tak leh nak watpe sebab korang sayang orang tu
korang sayang sangat dan rasa serba-salah
tapi korang rasa sakit hati
perasaan korang bercampur-baur
marah, geram, sakit hati tapi dalam masa yang sama
korang tak sampai hati, korang tak sanggup dan kesian...
dan akhirnya korang menangis sendiri...sebab tak tau nak watpe
dan sebab korang tak tau nak lepas camane
pernah??

8 comments:

nur fatinah mohammad shariff said...

pena.. sekarang laa.. and tatau nak buat cane lagi.. tapi mesti bagitau jugak.. sedihh sangat sekarangg :'( papepon, thankz follow.. nice blogg gak :')

owner : Lynn said...

nur fatinah mohammad shariff : sedih kan bila cmni, rse kecewa sendiri then nangis...and awk knape sedih ni?

nur fatinah mohammad shariff said...

sedihh.. ape yang saya nak tak dapat.. and agak terkilan sikit.. saya rase, apa yang saya nak adlh somethings yg baik.. but, still dorang tak suke :(

owner : Lynn said...

emm...xpe mybe ade something yg dorg takutkan kot? xpon, mungkin awk akan dpt ape yg awk nak tu, tp akan ambil masa sket...jgn sedih2 tau fatinah... :)

nur fatinah mohammad shariff said...

okayy.. thankz akak.. mungkin amik mase jugak kott.. sebab berkait ngan futurekann.. akak ade fb ? nanti bole fatien add :')

owner : Lynn said...

fatin : bkait dgn future?/ oooowhhhhhh ni mesti nak kawen ni...opz gurau je, jgn marah..hehehe ade2, nt add akak kt fb, lynn damya (propic pkai bju kurung, tudung pink.. :)

nur fatinah mohammad shariff said...

takyahh opps sangat kak.. memang betul ponn.. HAHA :D pandai akak nihh kan ? okayy okayy.. fatien add akak.. :)

owner : Lynn said...

betul ke?? hakhak well~~~ :p haa okay bley beramah mesra kat fb lak nt hehe