Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 9 October 2011

Aku frust tengok Avril Lavinge dress up macam ni (9 photos)

A.V.R.I.L  L.A.V.I.N.G.E

okay, apa yang terlintas di kepala fikiran anda bila dengar nama ini??
Skater boi? Complicated? I'm with you? My happy ending? 
Or the latest hits 'What The Hell?'
Yeah itulah tajuk-tajuk lagu minah ini yang memang berhantu !!
for sure, memang semua orang akan enjoy bila dengar lagu ini,
walaupun lagu ini dah berzaman lamanya...
aku sendiri pun kalau pergi karaoke, lagu minah ini lah yang aku select.
bukan nak cakap suara sama ke apa, (memang tak sama ah..haha)
tapi aku suka lagu-lagu dia
pada aku lagu-lagu dan lirik-lirik dia memang sangat
menepati cita rasa untuk aku meluahkan perasaan atau lebih tepat lagi,
untuk mencarut dan memaki hamun tapi dalam bahasa yang double meaning.
ingat lagi masa awal-awal kemunculan minah ini dalam industri muzik??
inilah dress up masa minah ini mula-mula nak naik dan mencipta nama
dalam industri muzik ini. Dan dengan imej ini, dia berjaya mempengaruhi imej-imej
remaja di luar sana. Kira, minah ini berjaya menjadi fashion icon @ trend setter pada waktu itu.
First aku tahu pasal minah ini masa majalah gempak ke utopia buat special entry
pasal dia ni, sejak itulah aku dah minat minah ini.
Memang aku follow her career until now, aku mula-mula kenal dia macam ini 
dan dah terbiasa tengok dia appear on tv/video clips macam ini :



sebab itulah aku frust bila tiba-tiba dia bertukar menjadi macam ini :


macam ni :


dan macam ini : (-_-')


owhh what the hair??? Aku rasa dia lagi sesuai dengan rambut lurus blonde dia tu
daripada hair style yang macam ni. Dah sama je macam taylor swift or miley cyrus.
Tak rare dah. Isk..Isk..



2 comments:

Nurul Mazni Sawal said...

urm.. betol jugak tu..dah tak rare. maybe ni untuk video baru dia kot.. give her chance dear.. huhuhu

Lynn Damya said...

dia dah makin femininkan, dgr je lah lagu2 baru dy skg dah mcm lgu miley cyrus...tp xpe, avril lavigne tetap di hati ! yeahh.. :D