Happy Three Friends

Miss Money

Monday 16 June 2014

Sedang 'mengesan' SUSPEK...(FIXI Novel)




Selepas Joyland, Gantung dan FOA, aku diberi pinjam novel ini. Bagus! Memang aku tengah gian nak membaca sekarang ni. Aku bila mood membaca tu dah datang, memang susah nak buat kerja lain. Hehehe.. aritu aku ada beli komik Gempak Starz yang bertajuk 'Warkah Momok'.


Beli time tu, time tu jugak habis baca. Haha nanti aku review tentang komik tu. :)

p/s : membaca SUSPEK sambil menunggu akak LAZADA blogwalking blog peserta giveaway untuk pilih pemenang...aiyokkk tak tau~~hahaha :p

4 comments:

AL FAJR TRAVEL JOHOR said...

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalammualaikum wbt

ALFAJR TRAVEL & TOURS SDN BHD (768307-X) (KPK/LN 5056/1) menyediakan perkhidmatan UMRAH.

Pakej Umrah December (Musim cuti sekolah) dari harga RM4,790.

Layari:

umrahjohor.blogspot.com
www.alfajrtravel.com.my

Hubungi:
07-2344437
(utk sebarang pertanyaan)

Akupenghibur.com said...

selamat membaca ^_^

Unknown said...

Naru pun ada beli komik tu hehe tapi Naru pun tak saba nak tunggu review dari Lynn >_<.. ho ho let the haunted begin

Tinta Lana said...

Salam.

Waa..ni yg aku suka ni,haha. Sep sep jom! hahaha. Joyland, Gantung, Suspek. Semua best. Nanti aku tunggu ko review komik tu ea lynn!