Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 3 June 2014

Karakter Female Steel Tofu selepas di-make over :D



Salam...ingat lagi tak tentang kartun Steel Tofu ni? Hari tu, aku ada kongsikan siri pertama kartun (klik) yang aku buat, dan few of my friends comment, watak female tu tak nampak macam female. So, bila aku tengok balik...a'ah..memang takde tanda-tanda female langsung.

So, ini adalah sedikit perubahan yang dibuat supaya watak Female dapat dikenali dan nampak ciri-ciri femininnya tu..hehe

    Sebelum                                   Selepas

     

So, aku rasa dah cukup nampak dah macam perempuan, dengan rambut panjang sikit sebelah, tambah reben lagi, siap pakai pemerah pipi dan lipstick tau~ kalau tak cukup macam perempuan lagi tak tahu lah...haha


Owh ya, dan hari tu, aku ada minta suggestion nama untuk tiga-tiga ekor tahu comel ni, so atas cadangan adik sedara aku Asmida (bangga lah kau kena mention nama kat sini :p)...maka aku namakan mereka sebagai :



Sedikit penerangan tentang Steel Tofu ni, bagi yang baru follow blog aku dan pada mereka yang terlepas entry aku pasal tauhu comel ni hari tu...

Steel Tofu

Berkisar tentang kisah kehidupan tiga bijik tauhu yang comel. Tauhu yang memakai baju besi, supaya tak mudah pecah atau rosak bila jatuh. So, kalau nak tahu lebih lanjut, boleh klik SINI.
Tapi yang itu aku belum ubah watak si Tipa tu lagi.. hehe



3 comments:

msredcheesecake said...

nak buat komik bersiri ke? cute...hhee

reenapple said...

Dah nmpak mcm perempuan dah.. eheee

eima said...

peswal aku miss ek ... jrg aku miss entry ko ni dik ......