Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Tuesday, 17 June 2014

Style Abah Aku Ambil Gambar....



Wahai abahku...tahu lah daku ini slim world seperti sebatang pepohon kayu yang daunnya rimbun...siap tersalah fokus pulak ye bah~ hahaha aku pulak yang dijadikan background...T_T

p/s : ini hanyalah gurauan semata-mata...abah aku memang suka amik gambar camtu...dia suka jadikan aku sebagai 'subjek' apabila dia nak ambil gambar pemandangan. Malangnya, 'subjek' (aku lah tu) itu bukanlah yang utama, pemandangan itu yang utama, maka aku akan jadi sekadar kabur-kabur, bayang-bayang, atau pun dimasukkan sipi-sipi saja. Hahaha..nasib seorang subjek yang tidak utama seperti aku, memang sungguh kesian kan? Haha :p

Owh btw bukan aku je tau, mak aku, adik aku semuanya jadi 'subjek' yang tidak utama..Abah aku akan cakap camni...'eh cepatlah buat-buat lalu kat sana, jadi subjek...abah nak amek gambar ni' (-_-') hahaha abah~abah~


3 comments:

Cik Puan Rara said...

kahkahkah.kelakar lah abah awak! hahahaha

Diana Rashid said...

hahha..terasa dipergunakan secukupnya..:P

missShila Nget said...

hahahaha..
pandai abah bergurau..

untung abah pandai jugak main2 camera ikut minat anak..