Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 14 October 2014

Baby Stroller Pillow Yang Mencabar Minda!


Salam!
Urghhh stress aku malam tadi, lepas maghrib begitu berkobar aku nak siapkan bantal baru aku. Kali ni, customer aku tu order pillow konsep kereta sorong bayi (baby stroller) ala-ala yang macam ni :


Dia nak color theme tu pastel, tapi nak ada striking-striking color jugak. Lepas tu dia suka warna merah, dan suruh aku apply kan jugak warna merah tu. Lepas tu, bantal ni dia nak guna untuk universal, means boleh untuk baby boy dan baby girl. Itu yang aku poning nak matchkan color, sebab aku tak boleh nak guna banyak sangat warna pink, supaya bantal tu tak terlalu nampak gegerl~ Warna pink sangat membantu men'sweet'kan bantal aku tau..haha

Dan semalam, dekat 1 jam lebih aku duk mix and matchkan color-color..ya Allahhhhh...punyalah payah...

Kena buat design bantal baby stroller
Lepas 1 jam, aku still stuck dekat 'mangkuk' baby stroller tu haa..sebab aku jenis buat something, aku akan imagine dulu secara overall macam mana gayanya bila dah siap nanti. So, lama gila aku try matching2 kan warna semalam T_T asyik tak kena je..berapa banyak cebisan felt dah aku korbankan..wuwu

Sehinggalah akhirnya, petunjuk dan Hidayah Allah dah sampai kat aku, maka dapatlah aku menghasilkan kombinasi warna yang macam ini...hadoi~ 

Alhamdulillah, idea datang malam tadi jugak, kalau tak, memang aku merajuk dan masuk dalam selimut, tidur! Merajuk dengan siapa entah? Haha :p

Tapi..........bilik aku punyalahh bersepahhhh...

Semua warna kain aku bukak untuk matchingkan color, untuk tengok okay ke tidak..bersepah gila T_T stress nak lipat balik semua, dan susun satu2...uhuk2..

Apapun, aku berharap, design ini menepati citarasa customer aku tu..harganya Rm 65...just in case kalau dia tak berkenan dan paksa aku buat yang lain, terpaksalah T_T...terpaksalah aku jual kat orang lain...ade yang berkenan??

Harap-harap customer tu okay dengan design ni. Hahaha..sebab asalnya, dia nak pillow yg terus bentuk baby stroller tu..aku buat-buat sekali akhirnya, jadik camni pulak..pelik bin ajaib sungguh...:p

P/s : Order tutup sampai awal November. Harap Maklum (n_n)



2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh2 mmg cntik

incase cust tu taknak, blh bg thu yui..kot ada cust yui minat =)

Unknown said...

cantiknya..memang sesuai untuk baby tak kira lelaki ke pompuan..cantik..:)