Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 22 October 2014

Haaaa amek kauu !!!!


Salam.
So these it what people call 'Karma'.....let's laugh together! Hahaha

Kasi lempang vandalismer itu !!! Hahaha

14. Best. reaction. ever.
Yeah! Member tu steady tak jatuh pun, dia yang tergolek, hahaha

19. His anger issues might be a problem.
Hahahahaa ! Konon marah nak sepak papan iklan tu lah, sekali tersangkut lak kakinye ye bang~ haha



Kesiannnn kannn.....(>_<) hahaha! Tapi, yang paling 'amekkk kauuuu' sekali adalah yang last ni :

22. Totally deserved it.


Owh mannn !!! Kalau berlaku kat sini dan aku nampak kejadian ni, memang aku diri kat sebelah tolong gelak berdekah-dekah sampai berguling-guling sambil cakap...

"You deserved it, mann !!! Totally deserved it !!! Muahahahaha"

Haaa padan muka kan, suka sangat lalu tepi masa jam, haa amek kau! Amek! Hahaha~


P/s : In Islam, Karma concept called as 'Kifarah'. Note that ;)


3 comments:

Diana Rashid said...

hahah..lawak tau ...

Nadia Johari said...

hahaha..memang kelakar..

hana hadi said...

Lawak2..karma time tu gak kn.hehe