Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 29 October 2014

Mari Bakar Lemak Dengan Serum !


Salam \(n_n)/
Tahukah anda 'teknologi serum' dalam bidang kecantikan telah terbukti keberkesanannya? Lepas aku baca-baca pasal serum kecantikan, barulah aku percaya pada produk-produk jenis yang sapu je kat bahagian yang berlemak, then lemak tu hilang dengan cepat dalam masa seminggu macam tu. Macam magic kan? Jom kita kenali apa itu serum dan apesal serum ni magic sangat!


Serum bermaksud cairan yang mengandungi formula zat aktif yang berguna untuk memperbaiki struktur kulit. Kalau korang nak tau, serum ni sifat dia mudah meresap sebab molekul-molekul dia kecik, sebab itu lah cepat je serum ni berkesan bertindak mencantikkan kulit, menghilangkan kesan parut, selulit, membaiki kulit kusam di samping mencerahkan kulit...

Eh, tadi kata nak bakar lemak dengan serum kan? Apesal tetiba masuk bab serum perbaiki kulit pulak ni? Hahaha~ sebenarnya, dua-dua pun boleh, tak payah beli banyak-banyak produk..guna je produk baru Stem Cell ni haa~

L'AROME APPLE STEM CELL



Produk All In One !! Bakar lemak boleh, hilangkan selulit dan scretch mark boleh, ghaibkan 'double chin' boleh, kecikkan paha, kecikkan lengan, ratakan perut pun boleh maa~

Cara penggunaan :

- Sapu 2x sehari masa badan kita dah bersih (lepas mandi)
- Letak lah dalam setitik dua (bergantung pada tempat sapuan)
- Sapu arah lawan jam agar mudah meresap ke dalam kulit. Sapu sehingga kering.
- Ulang lagi penggunaan sampai nampak hasilnya!

*Tiada kesan sampingan, cuma anda akan rasa panas dan sedikit gatal pada bahagian yang disapu, tapi itu adalah NORMAL. Rasa panas dan gatal, serta kulit akan jadi merah tu semua adalah normal sebab masa itulah, pembakaran lemak berlaku.

*Pengguna disaran untuk ukur dulu bahagian yang nak dikecilkan tu sebelum disapu, dan kembali ambil ukuran selepas seminggu.




Jadi...

Adakah badan anda mempunyai port lemak degil yang susah betul nak kurus, terutamanya di bahagian perut, peha dan lengan?

Adakah perut anda suka sangat membuncitkan dirinya??

Adakah anda kecewa dengan wajah anda yang tiba-tiba je dah ada 'double chin' sekarang  ni??

Adakah anda seorang ibu yang pernah melahirkan anak / ibu hamil yang mahu menghilangkan kesan perut merekah 'scretch mark' yang daripada dulu tak hilang-hilang?

Adakah anda seorang individu yang juga mengalami kesan regangan kulit 'scretch mark' akibat pertambahan berat badan yang dialami?

Kalau jawapan anda ya, anda memang disarankan untuk mencuba L'arome Apple Stem Cell ini! Sudah banyak testimoni yang menngunakan produk ini menyatakan hasilnya berkesan :D


 



Harga Pasaran

i. 1 botol (30ml) : Rm150

ii. 4 botol (30ml) : Rm350
(ini dah termasuk register Member bernilai Rm50)

Mahal? Biasalah, produk bagus dan berkesan macam ni memanglah mahal sikit, tapi bagi yang nak mencuba, why not kan?

*Tapi jangan lupa bersenam jugak naa...biar seimbang sikit kesihatannya tu. Exersice 3-4 kali seminggu pun okay, biar lagi nampak perubahannya tu :)

Pada yang berminat, boleh :

Hubungi Coach Agoon (011-3310 3432)
@
Instagram : coachagoon



2 comments:

Nadia Johari said...

ade member cuba..die kata bagus

Suria Amanda said...

First time baca ni ni...