Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 8 January 2012

Sorry, Sorry aku menyusahkan readers aku je, haishh !

Assalamualaikum and hi readers. Haaaaa, aku mintak maaf kat semua ya!
Baru je siang tadi aku tukar URL blog kan, ni aku dah tukar balik ke URL
aku yang lama. Sebab, aku rasa tak best pulak nanti followers aku susah
nak cari blog aku, err termasuklah stalker aku kan? Haha, lantak kau lah
labu~~ aku tukar balik URL aku ni demi kepentingan true followers aku
je (n_n) hehe, so start hari ni, biarlah URL ni kekal sampai bila-bila, aku
just akan ubah layout blog aku je lah, supaya aku sendiri tak boring :D
hahaha, so keep on reading and thank Q for supporting me, friends!
(n_n)
Thank Q !

2 comments:

[PaaN1904] said...

patut la x kuar entry baru kat dashboard.. seb bek da tukar balik~ ^^
thanks jugak sb sudi tinggal jejak kat my zone~ :)

LynnDamya said...

paan : haha ye la tu :p welcome (n_n)