Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 10 December 2014

Festival LAMPU Putrajaya 12 Dec 2014


Salam \(n_n)/
Holla orang Putrajaya sekalian, best lah kome 12 Dec nanti, Putrajaya akan bermandikan sinaran dan limpahan cahaya lampu yang cantik, menarik dan menakjubkan!! So, jangan lupa, take note okay ;)

Festival Light and Motion Putrajaya 2014 (LAMPU)

Putrajaya Lighting Festival

Tarikh: 12, 13 & 14 Dec 2014 (3 hari berturut-turut)
Masa: 7.30 mlm - 12.00 mlm
Tempat: Dataran Putrajaya, Presint 3

Cahaya interaktif yang disuluh akan membuatkan Putrajaya seolah-olah hidup!
Festival ini dikatakan bakal mempersembahkan kesenian pencahayaan kreatif, interaktif dan penuh warna-warni pada bangunan-bangunan, struktur dan kawasan persekitaran Presint 3 tersebut, di samping...

mengetengahkan juga pelbagai acara kreatif dan menarik seperti permainan pencahayaan interaktif, pameran automotif bercahaya (ala2 TRON Legacy), kayuhan basikal & beca bercahaya, mini IT Expo, Pertunjukan Wayang Kulit serta Pertandingan Fotografi. 


Cantiknya!! Macam dalam filem Avatar kannnn!!


Nak lagi best, korang layan je lah terus video ni dan tengok sendiri betapa cantiknya Festival LAMPU Putrajaya ni :D



P/s : aku suka tengok lampu tau!

4 comments:

Aisya A. said...

kita geng! suka jugak. hehe..
agak2 kalau ajak cik abg pergi ni dia nk ke tak eh. tapi mcm taknak je.hmmm

nuyui a.k.a miss YUI said...

Hehehe
Meriahlaaa

eima said...

nanti boleh pi tgk ..dekat je ngan rumah ....

Diana Rashid said...

jauhnya..tengok lampu dalam bilik sendiri je la..heheh