Happy Three Friends

Miss Money

Friday 12 December 2014

Sabun Ephyra (EPHYRA Skin Bar)


Salam \(n_n)/


Yahoo! Hari tu aku beli Ephyra dapat percuma Ephyra Skin Bar ni! Hihu~ susah betul nak sebut, aku bahasakan ia sebagai sabun Ephyra je lah ye, sebab dia memang sabun pun..hehe


Haa...dapat dua ketul lagi, macam tau-tau je aku nak bagi mak aku satu. Haha..so basically, fungsi sabun Ephyra ni sama macam minuman Ephyra tu jugak, untuk menjaga kesihatan dan kecantikan dari dalam 'bawak' ke luar~


Sabun ni boleh guna untuk cuci muka, dan guna sebagai sabun mandi. Dua-dua pun boleh, sebab fungsi dia memang untuk mencantikkan, melembapkan serta melembutkan kulit kita dari dalam. Tapi aku guna kat badan je..(sebab muka memang aku guna produk INI saje) Masa nak bilas tu, terasa adui lembutnya kulit sayeee~~ hahaha :p Terkejut gila sebab cepatnya bertindak. Lembut habis~ hahah


Terima kasih Ephyra, bagi saya cuba sabun ini. Barang free memang best! Hahah, owh btw aku dah guna Ephyra sejak lepas raya tahun ni sampailah sekarang. Kenapa begitu setia dengan Ephyra?? Sebabnya :

i. Aku balik kerja terus pergi tolong parent berniaga kat pasar malam. Kalau dulu, memang dah tak berseri dah muka aku kalau time berniaga tu, tapi sekarang, daripada pagi sampai ke petang sampai ke malam, insyaAllah, muka berseri dan nampak segar gitu lah. Cuma touch up sikit-sikit je (pakai bedak dan lip ice..dah!) Hahaha :p

ii. Melancarkan sistem pembuangan aku. Hahaha..maklumlah jarang-jarang makan buah yang dapat melancarkan sistem pembuangan, so Ephyra sangat membantu aku. Alhamdulillah!

Okay, untuk sabun Ephyra, aku tak jual, tapi kalau korang nak try minuman Ephyra berperisa oren tu, boleh lah email aku di

lynndamya@yahoo.com

Rm 180 / sekotak
*FREE postage

Terima kasih sudi singgah sini ya (n_n) bye~bye~~