Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 25 December 2014

Pappa Roti Makin Mahal Siot


Salam!


Pappa Roti ni sedap makan panas-panas. Selalu aku beli Rm 2 je, dah lama tak beli, tiba-tiba hari Selasa lepas aku beli, harga sebijik dah naik Rm 3.20??? Naik sampai Rm 1.20!! Amboi~ dah kena GST ke sampai naik banyak gila camtu? Melampau!! Aku terbeli dua bijik pulak tu...pfttt~

P/s : memang dah lama ke naik rm3.20 ni? Menyesal aku beli hari tu (-..-)


4 comments:

Anonymous said...

Mahal benornye pun, sampai Rm1.20 naiknye. adoi :(

eima said...

roti boy ke ni ???

melampau le naik sampai RM1.20 tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

Aik bior bnr mhl mcm tu??

Aisya A. said...

pappa roti ni kureng sikit. so tak tau lah bila naik smpai 3.20.. sy selalu borong rotiboy.. hehe