Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 17 December 2014

Mengelamun...

Masa aku sekolah dulu,
aku tak percaya manusia boleh mengelamun
sampai tak perasan ada orang tegur dia..
Maksud aku, macam dalam drama lah kan..
Termenung sorang-sorang, lepas tu terkejut bila
ada orang sapa dia...then lepas tu tanya,
"Eh, bila kau sampai?"

Aku tak percaya ada orang yang boleh mengelamun
sampai tahap macam tu...sampailah aku dah besar ni...

Aku selalu mengelamun macam tu...



p/s: memang aku banyak fikir sekarang ni...hmm

1 comment:

Diana Rashid said...

Selalu jugak mengalamun sampai tak sedar.selalunya bila maisara panggil la yang tak sedar tu..malas nak layan dia buat2 la mengelamun..heheh