Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Tuesday, 23 August 2011

bersediakah kita utk merasai kehilangan?

aku tau..korang semua sedang gembira
ada yang sedang bahagia sangat..
aku pon macam tu..aku tengah bahagia dan tenang sekarang
dikelilingi oleh orang2 tersayang dan yang menyayangi kita..
tapi satu hal yang korang kena ingat dan selalu ingat..
semua orang akan merasa sakit
yup, selalu aku dengar orang cakap yang kita akan bahagia satu hari nanti..
tapi aku rasa statement tu akan buat orang tak peduli sangat apa yg mereka ada skang ni..
yelah, tak kisah apa yang ada skang, sebab satu hari nanti konfem bahagia kan?
jadi aku ubah sikit je..

semua orang akan disakiti satu hari nanti..
everybody's hurt..


  maksud aku..kita tengah bahagia skang ni..
tapi pernah tak terfikir yg mungkin esok kita tak mungkin bahagia mcm hari ni?
...........................................................

kita tengah gembira skang ni..
tapi pernah tak terfikir yg mungkin esok kita akan menangis?
....................................................................

kita tenang bersama yg tersayang di saat ini..
tapi pernah tak terfikir yg esok mungkin kita akan kehilangan mereka??
.....................................................................


bersediakah kita andai ditakdirkan esok kita akan merasai kehilangan?


No comments: