Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 28 August 2011

Kad Raya dpd aku

makin dekat nak raya,
makin ramai yang sibuk post kad raya sana-sini...
cantik-cantik semua..
aku pon ada jugak dapat kad raya..
tapi semuanya online..
aku malas nak buat..
tapi nanti ada yang terasa pulak
tak dapat kad raye dpd aku..
jadi, aku pon buat lah..
tadaaa !!

alaaa....korang mesti nk cakap
err....tak macam kad raye ponn??
haha...suke ati aku lah kan nk design cmne pon..
aku tgh xde idea..
tu yg jadi mcm ni..adeyy..
xpe2, unik sket kot..lain dpd yg lain..
haha bg semangat kat diri sendiri..
kad ni overall utk kawan2 aku semua..
yg ni lak edisi khas utk blogger2 sekalian..
Orange Rules !! hehe

sama je, cume tukar warne and ucapan tu..hehe
and last but not least...
is special for my swEetHeaRt~~~ <3

haha special tau...sbb ade muke aku..
haha...orang lain mane dapat...
ucapan hari raye pon special tau..hehe
oklah...itu je citer entry kali nih..
kad raye ni aku tag kat girlfriends aku je..
sbb dia cm comel sket..
pakwe aku xpe..dia suka.......err suka kot..
hehe.okay readers..selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin

(n_n) dan selamat merdeka juga.. ;)

No comments: