Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 24 August 2011

giler takde idea

warghhhhh...tension !! tension !!!
tolongggg aku takde idea skang nih....
rasa nak sepak terajang je harta-benda aku kat bilik nih..
camne nih, contest tu tutup 27 ogos ni..
arini dah 24 ogos...erkkk
alahai...aku ni dah lah jenis kalau nak dapatkan idea kena duk pk
berjam-jam..
gambar2 yang dowg bagi lak rasa tak membantu pale otak aku ni..
ikutkan hati tak nak lah join, tapi
kesian pulak kat sweetheart aku tu..
dia nak aku join contest ni, dengan dia..tapi
artwork dia dh siap..aku belom lagi..
ade lagi 2 hari je ni..esok niaga..
kamis buat kuih raye, malam konfem lah ak pengsan sbb penat..
esoknye dah kne hantar..
warhhh...
idea...idea...where are you??
come to mama please...
zzzzz....

No comments: