Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 13 August 2011

single???

SINGLE???
hahaha...maaflah tapi yang ni memang aku tak boleh..sebab dah terbiasa kot ber'couple' daripada dulu..kalau dulu memang kalau dapat sorang pakwe, aku akan cari spare part..sebab apa? senanglah, kalau break up, dah ade pengganti...tapi itu sume kenangan, cerita2 lama je..yelah, time tu kan belom ada hati nak cari cinta sejati...errr...sebenarnya mencari juga tp xberapa serius kot?? hehe..sebab mencari tu lah, selalu jugak couple & break up sampai lah akhirnya aku menjejakkan kaki ke Uitm Lendu di Melaka...something happened, and it's so bad..tapi aku percaya semua tu ada hikmahnya..Alhamdulillah, seminggu lepas tu, aku didatangkan dengan seorang lelaki yang sederhana saja, tapi cukup menggembirakan aku...start daripada tu, hidup aku kembali bersinar...chewahh ayat..hahaha..tapi memang aku bersyukur..start tahun 2007..sampai sekarang 2011...it's been 4 years..Alhamdulillah..readers, doakan kami berkekalan sampai ke akhir hayat..amin~~

(-_-') bukan aku nk wat entry pasal single ke tadi??
         apasal masuk love story aku plak ni?? layan je la eh..hehe

No comments: