Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 21 August 2011

design uncang teh yg cool


ni sesuai untuk cafe2 dekat dalam kawasan hospital...cuma jangan terletak handiplast betul sudahh...

ni teh untuk yang berani saja ! hahaha...


menyelam sambil minum air teh?? hehehe...jangan sampai tertelan pulak kapal selam tu..
naya je...haha

ni aku tak lalu nak minum...eeuwwwww....geli lah !

menggunakan element alam semulajadi...sesuai dihidangkan untuk pelanggan2 di
spa-spa kecantikan / di sauna....aman rase... :)

hahaha yg ni cool...aku tak sure lah dalam ni betul2 teh atau sekadar gimik je...
ada ke teh yg menyala??

uncang teh yang ni agak smart and casual...
kira style lah untuk digunakan dekat cafe dekat office2..

sape kata baju T tak boleh diminum skang??

ni tea bag yg designnya macam cookies...korang boleh jimat jugak masa tea time..
tea bag ni merangkumi teh dan cookies..hehe

tea bag ni feminin dan nampak lembut je...kalau gadis2 yg guna memang sweet.. <3

haaaa...ni sweet ! aku suka..hehehe rasa nk buat utk my sweetheart je..hihi

ni paling style ! kalau ada jual kat malaysia memang aku book dulu...
kalau halal aku minum, kalau tak halal, aku simpan buat collection jer..
last sekali.........CHAK !! hehehe cute kann dak ni..thanx for reading.. :)

(n_n) tea time..............~~~

No comments: