Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Sunday, 21 August 2011

tembak orang guna payung?? STYLE !

hahaha bunyi cam pelik je..tapi designer2 skang ni memang kreatif..
jom tgk ni mcm mane payung boleh menembak...

ini lah rekabentuk payung yg boleh menembak tu..hehehe
senang je sistemnya...bahagian atas batang payung itu dibiar tidak bertutup..
tujuannya supaya air dapat dikumpul di sepanjang batang payung tu ( masa hujan lah kan)

jadi..............
boleh lahhh korang bermain tembak-tembak time nak pergi kerja ke, nk pergi kuliah ke...
tembak je sape2 yg korang suka..kalau dorang tembak balik..
payung tu sendiri leh jd perisai...tp kalau dorang kejar....err....try je lah hadiahkan payung ni kat dowg..
dowg mesti suka kan..haha

(n_n) nak payung ni~~~~~ hehe

No comments: