Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 18 August 2011

budak Single cari pasal !


 aku sakit hati betul bila ada orang2 yg single ni mengutuk orang yg dh berkapel..
hello...ko tak payah nak bangga sangat dgn status single ko tu lah..
tak payah nak bising2 cakap kat satu dunia, berkapel tu menyusahkanlah..
berkapel tu trouble lah..tak bebas lah..
siap ada persatuan bagai, helloo...
aku tak kisah kalau pendirian seseorang tu nak single ke kapel ke janda ke..
it's okay memang aku tak amek tau..
tapi tak payah ah nak menegakkan pendirian kau tu dengan mengutuk
orang2 yang berkapel..ko cakap kalau kapel lebih banya buruk daripada baik..
yang buruk tu daripada ko, kalau ko tak reti nak jaga..
tak reti nak beri komitmen dalam bercinta..
memang lah sampai bile pun kau akan rasa berkapel tu menyusahkan..
kau sendiri yang menyusahkan cinta kau tu..
then lagi satu, yg baru putus cinta pon satu hal..
ewahh macam bagus je mengata..
padahal time ko bercinta dulu tak ingat dunia..
sekarang dah single..bising pulak cakap kapel tu trouble??
kau tu yang trouble..tak reti nak jaga perasaan orang lain..
bila dah kena putus dengan boyfriend ke/girlfriend ke..
mulalah nak salahkan pasangan tu..tak reti2 take time untuk muhasabah diri..
sedap2 je mengata, entah2 putus pon sebab salah kau..
berdua lebih baik mcm lagu acha septriasa tu..
two is better than one mcm lagu taylor swift tu..
cinta itu indah..cinta itu bahagia..
jangan sebab kau tak puas hati yg kau ditolak oleh cinta..
maka kau prejudis terhadap orang2 yg sedang bercinta..
jangan sebab kau itu independent sangat..
maka kau merendahkan dan mengata orang2 yg sedang bercinta..
yup, memang aku tengah bercinta sekarang ni..
pernah kena sound...
oleh mereka2 yg sedang single dan bangga dgn status single nye tu..
tapi sekarang aku puas gelakkan orang2 tu..
sebab statusnya dah berubah kepada in a relationship..
dan sama je mcm kapel2 yang lain..
what the hell lah kan? haha

(n_n) aku tak kisah ada orang nak nasihat aku, tp kalau kau sendiri pon
         buat apa yang kau tegur aku tu....sorry to say lahhh...

No comments: