Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 28 August 2011

wOi korang dah bley komen lahh

YAHOOOO !!
(errr...sekadar gambar hiasan okay)

hahahaha gembira sungguh aku
patotlah selama nih
takde orang yang komen2 kat entry aku
rupenye2 aku salah setting
nasib ada seorang blogger yg baik hati
buat report kat aku pasal masalah problem ni..
huhu thanx to An Najwa
one of friendly admin of Blogger Area..
kalau dia tak bagitau,
sampai bila lah aku tak tau yg blog aku ni
tak boleh dikomen..huhu
jadi skang aku nak jerit kuat2...
"weyyy koranggg...
mai ah lawat blog aku..
korang dah boleh komen kat sini~~~ haha"

okay sory aku excited...
korang jgn mengata aku ok..hahahaha...
komen jgn tak komen weyh..haha

3 comments:

Tiq Hashim said...

Haaa meh sini saya nak jadi org pertama komen :) gembira awak ya? hehe!

khairulsyarafi said...

jom komen2..heheh :P

Lynn Damya said...

haha Tiq Hashim & Syarafi...ade2 je..thank Q..Hehe