Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 17 August 2011

kenangan terindah

 different cameras, different records,
different peoples, different memories


 aku memang suka berangan..
bukan berangan yang bukan-bukan atau yg mengarut..
tapi aku suka termenung then play kenangan2 terindah aku dulu2..
aku xtau lah kenapa, dpd dulu aku mcm ni..
hidup dalam kenangan..
kalau aku free, mesti aku tgk balik pic2 lama..
zaman aku dgn kawan2 aku..time diploma especially..
memang xleh lupa..hidup happening selalu..
meriah sangat..kawan2 pon sporting giler..
seronok sangat !
tambah pulak dgn pengalaman bercinta..hahaha
lagi lah bahagia..
dapat kenang semula kenangan2 indah dulu..
ingat balik mcm mana dia tekel aku..
ayat 1st yang keluar dpd mulut dia untuk start conversation dgn aku..
mcm mana kami start bermesej2 dan bercalling2..
sampailah dia melamar aku untuk jd swwetheart di hatinya..
seronok bila ingat semua ni..
macam korang tengok movie yg xde suara..
hanya korang yg tau..hanya korg yg alami dari sudut korg..
sbb tu kenangan ni amat2lah berharga..
kalau aku termenung aku bukan ingat kenangan yg happy jer..
yg sedih2, dan time aku susah pon aku akan ingat..
percayalah, kenangan ni adalah sebahagian drpd hidup kita..
bukannya penghujung cerita kita..
kalau kita percaya dgn kata2 ni, takde masalah untuk mengingat semula
kenangan yg sedih2 tu..
kenangan terindah aku masih lagi aku simpan..
dan aku harap aku xkan lupa walau sesaat pon tentang kenangan aku
sebab semuanya aku rasa berharga..
semua yg aku lakukan bersama yang tersayang semuanya berharga..
biarlah kadang2 orang mengata yg aku ni terlalu mengenang masa2 yg lalu..
aku sgt2 sayangkan kenangan aku..
aku sgt2 hargai masa2 lalu aku..
kadang2..time susah..
kenangan2 mcm ni lah yang mampu membuat kita tersenyum semula..
bayangkan jika anda kehilangan orang yg anda sayang..
kenanganlah yg menjadi penawar di saat anda
begitu merindukannya, bukan..?

(n_n) hati jd sayu setiap kali dgr lagu kenangan terindah dpd samsons tu..

No comments: