Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 23 August 2011

kenape blog aku TAK comel??

errr....entry ni aku buat sebab ada 2,3 orang kawan aku
yang tanya aku,
"weh..apsal blog ko tak berape nak comel ha?"

comel yg dorg maksudkan ialah...
- kenapa bground colour bukan warna pink/warna2 yg sweet?
- kenapa takde element2 bunga/kerawang2?
- kenapa takde glitter/banner yang lap-lip2?
- kenapa takde character cartoon yg comel2 ala2 penyambut tetamu kat sudut2 blog tu?
- kenapa cursor ko biase je? kenapa xguna yg ade special icon tu? kan comel??
- kenapa xguna pic ko untuk bahagian header tu?
- dan banyak lagi kenapa...

errr...camne ekk aku nk explain...
kalau nak guna ayat memang aku xtau nak start cmne..
so, aku explain by pic okay..
korang pernah tgk cite NANA The Movie??
kalau tak tau pon xpe..
just tengok pic2 kat bawah ni...

ada dua jenis perempuan kat atas tu..
apsal blog aku TAK comel??
sebab aku ni jenis perempuan mcm yg dress in black tu..
errr.....tak faham jugak ea? okay xpe..
lepas ni korang fokus kat awek yg rambut pendek tu je..




so, faham tak kenapa blog aku TAK berapa nak comel?
sebab aku....macam ni

bukan macam ni....

dan aku memang daripada dulu macam ni...

bukan cute mcm ni....

nampak tak perbezaannya kat situ??
hehe...aku TAK cute...dan TAK feminin...aku lg suka cool and darkness..
dan lagi satu..aku suka minimalisme dan simple..hehe
sebab tu blog aku pon tak lah secomel mane...
sekian terima kasih

(n_n) cute depan org tertentu sahaja..hehe

No comments: