Happy Three Friends

Miss Money

Monday 5 December 2011

Segmen Entri Pertama Aku Berblog

Assalamualaikum readers and bloggers.


WHEN ?
Blog ni dirasmikan pada bulan August 2011, yup i'm still new in blogging
industry (chewah industry ke?) haha, so memang before tu dah ada cita-
cita nak buat blog tapi masa tak mengizinkan. Tu yang lambat sikit start
berblogging.
 

WHY ?
Blog ni tempat aku nak bagi pandangan aku dan kongsikan pada orang
ramai. Aku menulis apa yang aku rasa dan apa yang aku nampak, aku
bukan menulis apa yang orang nak baca. Dekat sini takde 18sx, takde
gossip artis, xde publisti murahan. Entry carutan banyak kot? Hehe.......


MY VERY FIRST ENTRY??
aku baru je baca balik tadi dan aku rasa macam aku ni Cikgu BM.
hahaha (n_n) So enjoy it~~


NAK JOIN GAK ?
Klik Blog Cikgu Wan okay guys ! Good Luck :)

Yang Ter-tag : Cici Tembikai
(psst, cici, segmen ni xde closing date, so u can join it when u free
ok dear. hehe)

1 comment:

wan_cikgumuzik said...

wahhhh..!! thanks join segmen saya.. ngee.. apa2 pon selamat berblog yerr,,,,